2015. december 24., csütörtök

12 napos írásgyakorlati kihívás 2.

A második napon az a feladatom, hogy alkossak egy olyan karaktert, akinek a személyisége szimpatikus, de a külseje már kevésbé és az ő főszereplésével írjak egy jelenetet/novellát. Nos, nekem egy picit meg szaladt a fantáziám , de ezt tapasztalni is fogjátok olvasás közben. Jó szórakozást és Kellemes Ünnepeket minden olvasónak! :D
Puszi Kitty


Lány:
 Belső: intelligens, filozofikus típus, kissé okostojás, aki mindenkinél mindent jobban tud, de szerény is, mert ha szembesítik ezzel a hajlamával, azonnal bocsánatot kér és vissza fogja magát. Szeret új dolgokat felfedezni és hobbija a csillagászat és a fizikai kísérletek tesztelése. Nem egy barátkozó típus így csak egy két lány van az osztályában, akikkel szívesen beszélget. Inkább maradna a háttérben, de a külsője miatt gyakran kerül a középpontba, amit nehezen visel, általában finom utalásokkal koptatja le a zargatóit.
Külső: rövid fekete haj, kék, lila és zöld melírral, ami általában kócos. Szinte mindennap sminkel, ajkait vörössel keni ki, a szemére pedig tömény pirosat visz fel, hogy erős kontrasztot adjon világítóan kék szemeinek. a ruhái szakadtak és sokat mutatnak.

 1.

-          Téged hogyan hívnak? – Kérdezte a fehér ruhás férfi, miközben egy lapot keresett az asztalán, én pedig továbbra is serényen kapargattam le az undorító fekete festéket a körmeimről.
-          Molly vagyok. – Válaszoltam unottan és felnéztem a kissé őszülő férfira, aki ettől egy pillanatra megdermedt, majd, mint ha mi sem történt volna, folytatta a fiókjában a kotorászást.
-          Ő hogyan hívja magát? – Kérdezett ismét, de még mindig nem figyelt rám, ami kezdte a türelmem határát súrolni, de inkább csak vettem egy mély lélegzetet és válaszoltam.
-          Sapphire. –Még mindig a fiókjait húzogatta, ez kezdte kiváltani belőlem azt a tipikus émelygést, ami Saph előjövetelét jelezte. A hányinger erősödött, én pedig tompának kezdtem érezni a fejem.
***
-          Fejezd be a matatást te töketlen barom! – Csapott rá az asztalra a lány dühösen, mire én abba is hagytam a keresgélést.
-          Köszönöm, hogy megtisztelsz a jelenléteddel, Sapphire! – Néztem mélyen a vakítóan kék szemekbe.
-          George, minek köszönhetem, hogy megint felkerestél? – Kérdezte a lány hivalkodóan, miközben az egyik zöld tincsét igazgatta. – Általában, csak akkor zavarsz a dolgaiddal, ha nagyon fontos, szóval kérlek, bökd, ki mit akarsz.
-          Csak szeretném felmérni, a test fölötti uralmad szintjét, mert ahogyan észrevettem, Molly nem igazán küzd ellened. – Feleltem mire ő csak kajánul elvigyorodott és előre dőlt, hogy be lássak a melleihez.
-          Molly egy gyenge jellem. Nem érdekli semmi sem a tudományon és a csillagokon kívül. Igazából nála unalmasabb emberrel nem igazán találkoztam még, de a testéért megéri.- Markolászta meg a lány D kosarakba bújtatott kebleit, majd fel tette az asztalomra a lábait. – Nézd, meg ezeket a hosszú lábakat! – Húzta végig a vádlijától a combjáig a kezét, én pedig akaratlanul is nyeltem egyet a látványtól.
-          Ha így folytatod, akkor, már csak két hónap, talán kevesebb és teljesen a tiéd lesz.-mondtam, mire a lány megkönnyebbülten sóhajtott egyet. – Hogyan sikerült rá venned, hogy ne öltözzön át amikor a tudatánál van? – Kérdeztem kíváncsian, Sapphire pedig büszkén bele kezdett a mesélésbe.
-          Tudod Molly egy nagyon, nagyon könnyen terrorizálható lány, így megfenyegettem, hogy ha nem azt teszi, amit én akarok, akkor vagy kárt teszek a testében, vagy ha az nem lenne elég, akkor olyan dolgot teszek, ami tönkre teszi az életét. – Tipikus Sapphire volt.
-          Ugyanolyan mocskos ribanc vagy még mindig, mint száz éve.- Mondtam a fejemet fogva a halottakon. – Saph erre föl kelt a székből, megkerülte az asztalom és az ölembe ült.
-          Te meg még mindig túlságosan a szabályokat követed Waldron. - Kezeit a nyakam köré fonta, majd a szemembe nézett. – Nem akarsz egy új testet te is? Kereshetnél valami fiatalabbat. – Kérlelt az eltelt harminc év alatt már sokadjára.  
-          Nem fogok, még egy pár évig és te sem. – Hangsúlyoztam a nemet, hogy fel fogja, Mollyban kell maradnia évtizedekig. Sóhajtott egyet, majd ajkait az enyémekre tapasztotta. Csókja szomorúbb volt, mint amire számítottam. Egy pár pillanattal később már el is húzódott, fel kelt és vissza ült a puha székbe velem szemben.
-          Hiányzol. – Mondta halkan, majd a gyomrához kapott.
***
A szemem előtt minden összemosódott és csak pár másodperc elteltével kezdett egyre jobban kiélesedni, az orvos aggódóan fölém magasodó alakja. Zöld szemei az arcomat fürkészték és a kezei a hátamat támasztották.
-          Mit csináltam addig?  - Kérdeztem kábán, mire a férfi kedvesen megnyugtatott, hogy csak beszélgetett vele egy picit, majd vissza is tértem.
-          Mára szerintem fejezzük be, jól haladsz.- Nyugtatott mosolyogva, de a szemeiben valami mást láttam. Talán sajnálatot. Magam sem tudom. Felálltam a székből és kisétáltam a rendelőből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése