2015. december 27., vasárnap

12 napos írásgyakorlati kihívás 4.


A negyedik nap feladata az volt, hogy írjak egy szerkesztőségnek magamról. Remélem, hogy tetszeni fog nektek és kérlek írjátok le kommentbe a véleményeteket és hogy szerintetek hogyan kell egy ilyet megírni. Előre is köszönöm és jó szórakozást. 
Puszi Kitty


 Tisztelt Szerkesztőség!
Szabó Kitti vagyok, művésznevemen Kitty Tailor. Szeretném figyelmükbe ajánlani a már elkészült műveimet a Morganat és az Angyalok Völgye című ifjúsági regényeket. Mind két alkotás fantasy és romantikus elemeket tartalmaz, ahogyan általában a műveim. Kezdő íróként magamról szeretném megemlíteni, hogy már három éve gyakorlom az írást és folyamatosan fejlesztem a tudásom, hogy minél tökéletesebb és színesebb történetekkel szórakoztathassam az olvasóimat. Ahogyan említettem fentebb, a történeteim főként fantasy és romantikus történetek, mivel ez a két műfaj, ami a leginkább megfogott. Szeretem a jó humort és törekszem rá, hogy a könyveim is tükrözni tudják a kellő pontokon az én vidámságomat. Szereplőim főként harcosok az életben bármilyen téren. Ezen tulajdonságaikat főként annak tudom be, hogy én is sok csatát vívtam már meg az életben, így a már meglévő tapasztalataimat szeretném át adni az olvasóimnak, hogy tanulhassanak belőle a könyvem tanulságaként.
Magamról csak ennyit szerettem volna írni és a bizalmukat előre is köszönöm.
Üdvözlettel, Kitti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése