2015. december 30., szerda

Én és a titkos kert



 Kedves olvasóim, a Szilveszteri készülődés miatt sajnos még nem volt időm megírni a kihívás ötödik részét, de remélhetőleg a hétvégén  már fel tudom tenni. Addig is  jó szórakozást ehhez a bejegyzéshez.


Sajnos még nem volt annyi időm színezni, mint amennyit szerettem volna, de nem rég kezdtem el egy új oldalt, amit kifejezetten élveztem színezni. Nem használok különleges eszközöket, csak egy 24es herlitz és egy 12es csomag maped színes ceruzát. A későbbiekben szeretnék majd még valami minőségibb akvarell ceruzát is, de az hogy milyet, meg mikor még nagyon a jövő zenéje.

Ugyan ezzel az oldallal kezdődik a színezők sokasága, én mégis csak másodikként kezdtem el színezni.
 Ez az oldal volt, az első amit ki színeztem, mert az egész könyvből ez fogott meg hangulatában a leginkább amikor először színezni kezdtem.
Ti szeretitek az ilyen színezőket?  Ha igen akkor ti mennyit szoktatok színezni? Van kedvenc színezőtök? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése